در حال بارگذاری
گزارشی از حضور خراسان‌شمالی‌ها در پای صندوق رای؛

یک استان به عشق ایران

شماره خبر : 791 - https://asreatrak.ir/short/eGkdz

امروز پانزدهم تیرماه سال ۱۴۰۳ دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری است و آحاد مردم شهیدپرور خراسان شمالی در این روز پای صندوق‌های رأی آمدند تا بار دیگر ولایت مداری‌شان را به نظام جمهوری اسلامی نشان دهند.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «عصراترک»، رأی‌گیری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در یک هزار و ۵۸۰ نقطه شهری و روستایی خراسان شمالی آغاز شده است.

استان خراسان شمالی با ۹۲۷ شعبه اخذ رای شامل ۴۳۲ شعبه شهری و ۴۹۵ شعبه روستایی در سراسر استان برپا شده است که از این تعداد ۶۱۳ شعبه ثابت و مابقی سیار هستند.  

مردم خراسان شمالی امروز با مراجعه به این تعداد شعب اخذ رای در نقاط مختلف، آرای خود را به صندوق‌های اخذ رای بریزند تا نهمین رئبس جمهور در کشور انتخاب شود.

یک استان به عشق ایران

امروز روز سرنوشت ساز است

عیسی فرجی زاده، جانباز ۵۵ درصد شیروانی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «عصراترک» اظهار کرد: از ایثارگران شیروانی می‌خواهم در انتخابات دور دوم حتما شرکت کنند و اصلح‌ترین و تواناترین نامزد ریاست جمهوری را انتخاب کنند.

وی افزود: باید پیشتیبان ولایت فقیه بود و رأی داد، امروز روز سرنوشت سازی است برای چهار سال آینده پس بهتر است فردی را که ادامه دهنده راه شهید رئیسی است انتخاب کنیم.

 

ما جوانان پشت نظام هستیم

راضیه فرهادی یک رأی‌اولی اسفراینی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «عصراترک» اظهار کرد: من یک نوجوان رأی‌اولی هستم و در این انتخابات مهم شرکت کردم زیرا این انتخابات از چند بابت اهمیت دارد اول اینکه انتخاب رئیس جمهور است که در سیاست خارجه، مسکن، معیشت مردم به دست او است و اگر فردی را که برنامه دارد انتخاب کنیم می‌تواند کشور را خیلی سریع‌تر به مقاصد عالی برساند.

وی افزود: دومین موردی که انتخابات پیش رو را مهم جلوه می‌دهد موضوع نگاه خصمانه دشمنان اسلام به ایران و انتخابات آن است که حضور مردم را در صحنه کمرنگ نشان دهند و به خیال خام خود پشت نظام را خالی تصور کنند اما کور خوانده‌اند زیرا یک ایرانی اصیل هرگز وطن خود را نمی‌فروشد.

یک استان به عشق ایران

یک پیرزن ۸۰ ساله بجنوردی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «عصراترک» اظهار کرد: امیدوارم مردم حضور پرشوری در پای صندوق‌های رای داشته باشند و آن کسی که اصلح و مناسب‌تر برای مدیریت کشور است را انتخاب کنند.

وی افزود: فرد اصلح کسی است که پیرو نظام و دوستدار کشورش باشد، مردمی بوده و وجدان بیدار داشته باشد.

پدر یک خانواده هفت نفره جاجرمی که با خانواده‌اش در پای صندوق رای حاضر بود در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «عصراترک» اظهار کرد: من با خانواده‌ام برای شرکت در این کار خیر آمده‌ام تا برای نسل آینده‌ام الگو باشم و فرزندانم نیز در آینده حضوری قوی در انتخابات داشته باشند.

وی افزود: نباید بگذاریم سرنوشت کشورمان به دست بیگانه بیفتد و آنان دخالت کنند و برای ما تصمیم بگیرند.

 

یک استان به عشق ایران

هر رأی تیری به قلب بدخواهان

یک دانشجو معلم راز و جرگلانی در گفتگو با خبرنگار عصراترک اظهار کرد: من به عنوان یک ایرانی افتخار می‌کنم که می‌توانم سرنوشت کشورم را خودم تعیین کنم زیرا هر رأی یعنی تیر به قلب بدخواهان ایران و ایرانی

وی افزود: من وظیفه دارم به عنوان یک ایرانی رأی دهم و اگر رای ندهم حق اعتراضی به کشور هم ندارم.

رضا رشیدی یک کشاورز مانه‌ای در گفتگو با خبرنگار عصراترک اظهار کرد: امروز روز سرنوشت سازی برای ملت ایران است.  

وی افزود: تا الان مشارکت به نظرم نسبت به دور اول خیلی بهتر و بالاتر بوده است و به فردی که قرار است رئیس جمهور شود می‌خواهم بگویم من به وظیفه‌ام عمل کردم امیدوارم وقتی رئیس جمهور شوی به وظایف و و عده‌هایی که نزدیک انتخابات دادی عمل کنی.

یک استان به عشق ایران

با رای دادن ادامه دهنده راه شهدا باشیم

داوود خدابنده معاون ورزش و جوانان استان در گفتگو با خبرنگار عصراترک اظهار کرد: راه شهدا را با سر صندوق رای آمدن باید ادامه دهیم و به پیام رهبر انقلاب نیز لبیک گفتیم و در این انتخابات شرکت کردیم.

وی افزود: امیدوارم تمام ورزشکاران استان نیز در انتخابات شرکت کنند و سرنوشت کشورشان را خودشان تعیین کنند امروز با یک ورزش صبحگاهی جمعی از ورزشکاران خانم وآقا در پای صندوق‌های رای حاضر شدند و به نامزد منتخب خودشان رأی دادند.

یک استان به عشق ایران

با حاضر شدن در صندوق‌های رای تکلیف ملی را انجام دهیم

ابوالفضل محبان در گفتگو با خبرنگار عصراترک اظهار کرد: امروز با جمعی از تیم‌های امداد و نجات هلال احمر خراسان شمالی پای سر صندوق رأی حاضر شدیم و تکلیف ملی‌مان را انجام دادیم.

وی افزود: از تمام همکارانم در خواست شرکت در شعب اخذ رای دارم تا با رأی خودمان پیام سربلندی ایران را به تمام دنیا مخابره شود.

 

گزارش از: هدیه دهقانی

انتهای خبر/

0 نظر

ارسال نظرات